Visual design i UX w interfejsach cyfrowych

Produkt: kurs online
Cena: 666 zł. – TRWA PRZEDSPRZEDAŻ DO 31 MARCA 2025!!
Cena regularna: 1200 zł.

* Ilość miejsc w cenie przedsprzedaży jest ograniczona

Projektuj tak, aby odbiorca widział i rozumiał

* Wszystkie lekcje już dostępne *

Kurs video + konsultacje!

W tym kursie nauczysz się:

  • Jak czytamy komunikaty wizualne w interfejsach cyfrowych;
  • Co widzi oko a czego nie widzi ;
  • Jak poprawnie ustawiać porządek wizualny;
  • Czym jest model mentalny a czym wrodzone mechanizmy percepcyjne;
  • Jak pracować z kolorem;
  • Jak pracować z typografią;
  • Jak ustawiać przestrzeń i światło;
  • Czym jest spójność i jak ją budować;
  • Jak prowadzić użytkownika za rękę (logika i estetyka);
  • Jak pisać komunikaty produktowe (ux copy).

Poprawny porządek wizualny wspiera użyteczność i wpływa na intuicyjność interfejsów

Zalety kursu

9 godzin video

Kurs zawiera 5 modułów, 27 lekcji video - w sumie prawie 9 godzin nauki + zadania w Figmie

5 zadań

W kursie jest 5 zadań. Możesz też robić inne (swoje) projekty i skonsultować na spotkaniu

Grupa Fb

Dla kursantów jest grupa na FB, gdzie zadasz pytanie i uzyskasz wsparcie

Zoom na żywo

1 raz w miesiącu spotykamy się na Zoomie, gdzie otrzymasz feedback do swoich projektów

Miej mocne argumenty w zespole

  • Znając zasady percepcji, psychologii czy porządku wizualnego łatwiej Ci będzie rozmawiać np. z grafikami, z front-developerami etc.;
  • Nawet jeśli nie projektujesz visual, nauczysz się udzielać feedbacku lub zlokalizujesz problem;
  • Pokażę Ci na przykładach jak visual i flow UX wpływają na siebie i jak argumentować właściwe decyzje.

Działanie i visual - projektuj mądrze!

  • W kursie uczysz się visual design zawsze w kontekście z logiką i flow UX;
  • Skupiamy się na działaniu i estetyce – one zawsze idą w parze;
  • Zaprojektuję wybrane ekrany, tłumacząc po kolei co robię i dlaczego;
  • Wykonasz ćwiczenia w Figmie samodzielnie i otrzymasz feedback;
  • Ćwiczenia w kursie są zaprojektowane tak, żebyś nauczył się myśleć wielowątkowo.

Zobacz program

W kursie zebrałam ponad 30 lat doświadczenia w projektowaniu komunikacji wizualnej i wzornictwa. Znajdziesz tu dużo zagadnień, które są kluczowe, żeby odbiorca widział i rozumiał. Pokazuję dużo przykładów ze świata cyfrowego i 3D.

Kurs ma 5 modułów i 27 lekcji video. W sumie prawie 9 godzin nauki. Robisz zadania i otrzymujesz feedback do swoich projektów w grupie dla kursantów na fb oraz na Zoomie. Na Zoomie spotykamy się 1 w miesiącu na żywo.

  • Jak korzystać z kursu?
  • Kim jestem i dlaczego stworzyłam ten kurs?
  • Estetyka i użyteczność – główne role designu
  • Czy jest komunikacja wizualna?
  • Komunikaty wizualne w internecie i w przestrzeni publicznej
  • Psychologia UX i percepcja w komunikatach wizualnych
  • Modele mentalne w projektowaniu UX
  • Zasady użyteczności
  • Proces projektowy i budowanie zespołu projektowego
  • Kompetencje i predyspozycje projektanta
  • Gradacja i hierarchia wizualna
  • Typografia – zasady w typografii przestrzennej i cyfrowej
  • Kolor – rola i znaczenie koloru
  • Przestrzeń i hierarchia (porządek, odstępy, rytm etc.)
  • Spójność i kompozycja – jak ją budować?
  • Zdjęcia z tekstem
  • Przyciski – anatomia i zastosowanie w praktyce
  • Formularze – zasady
  • Selektory – logika, geneza i zastosowanie
  • Ikony – właściwości i zasady
  • Tabele – właściwości i zasady
  • Alerty – kolory, kształty i zastosowanie
  • Przyciski – anatomia i zastosowanie w praktyce
  • Formularze – zasady
  • Selektory – logika, geneza i zastosowanie
  • Ikony – właściwości i zasady
  • Tabele – właściwości i zasady
  • Alerty – kolory, kształty i zastosowanie
  • Dobre i złe przykłady (z analizą)
  • Prosty i spójny język w produktach cyfrowych
  • Mobile, desktop, ekrany dotykowe etc. – różnice w projektowaniu
  • Figma – wstęp + omówienie najważniejszych funkcji, które pozwolą zacząć projektować
  • Zadania (min. 5 zadań – różne obszary i konteksty) 
  • Feedback do projektów i burza mózgów – gdzie to wszystko? :)

Trwa przedsprzedaż !!

Dla kogo jest ten kurs?

  • Dla osób, które chcą projektować estetyczne produkty cyfrowe w oparciu o flow UX;
  • Dla UX Designerów, którzy chcą uzupełnić swoją wiedzę o visual design;
  • Dla front-developerów, którzy współpracują z UX/UI designerami nad wdrożeniem projektów;
  • Dla grafików, którzy chcą zacząć projektować produkty cyfrowe;
  • Dla osób, które interesują się i szukają wiedzy jak projektować informację wizualną, która jest intuicyjna dla końcowego odbiorcy.

Projektowanie wizualne
wspiera flow ux

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedne produkty są łatwe w obsłudze a inne nie? Co powoduje, że w jednej galerii handlowej znajdujesz szybko WC a w innej nie? Dlaczego nie widzimy wszystkiego, co jest na ekranie lub przed nami, np. na lotnisku?

Autorka kursu

Nazywam się Magdalena Therkildsen i od czasów liceum (od 31 lat) jestem związana z projektowaniem produktu i estetyki w informacji wizualnej. Uczę, jak projektować produkty cyfrowe (www, ekrany dotykowe etc.) i komunikaty wizualne w obiektach publicznych (lotnisko, hotel, galerie etc.), aby były zrozumiałe i intuicyjne dla odbiorcy. Prowadzę szkolenia z visual design, UX/UI, testowania użyteczności i krytycznego myślenia w UX. Wykładam na uczelniach wyższych na kierunkach User Experience Design. Celem mojego nauczania jest uporządkowanie wiedzy z zakresu komunikacji wizualnej, percepcji, sensoryki człowieka i myślenia projektowego, bo zależy mi żeby interfejsy cyfrowe były projektowane poprawnie. Działam projektowo i szkoleniowo m.in. dla: Mbank, LOT, PKP Intercity, Warta, PZU, Rossmann, Nowa Ewa etc. Interesuje mnie relacja człowieka z otoczeniem oraz wpływ designu na poprawę komfortu życia i dobrostan psychiczny. 

Przez 20 lat pracowałam dla sektora FMCG, odpowiadając za kreację marek premium. Ukończyłam projektowanie Form Użytkowych, Wzornictwa Przemysłowego i Komunikacji Wizualnej, Product Design oraz UX Design. Jestem certyfikowanym coachem i trenerem biznesu. W roli mentorki wspieram osoby, które szukają swojej drogi w świecie designu. Oprócz pracy z design regularnie asystuję moim nauczycielom na warsztatach pracy z ciałem i emocjami jako space holder. W polskim tłumaczeniu to osoba, która trzyma przestrzeń :)