fbpx

WARSZTATY ONLINE NA ŻYWO

User Experience i Visual Design

Komunikacja wizualna to rozmowa za pomocą zapisu graficznego. Od poprawności tego zapisu zależy, czy przekaz będzie intuicyjny i zrozumiały.

10-12 czerwca 2024

Platforma ZOOM
10-12 czerwca 2024 (godz. 9-16)
Cena: 1500 PLN

Dla małych firm! Dla studentów!
Dla miłośników estetycznych doświadczeń!

Szkolenie jest dla wszystkich zaangażowanych w tworzenie lub sprzedaż produktów fizycznych i cyfrowych. 

  • Dla osób, które chcą projektować estetyczny visual design;

  • Dla osób, które chcą wiedzieć, jak projektować produkty intuicyjne i łatwe w obsłudze;

  • Dla osób, które chcą poznać zasady Komunikacji Wizualnej w oparciu o psychologię, ergonomię i percepcję i uwzględniać to w projektach;
  • Dla osób, które zajmują się grafiką i chcą zostać UI Designerami (lub chcą rozwinąć swój warsztat);
  • Dla programistów front-end, którzy wdrażają produkty cyfrowe;
  • Dla osób, które nie znaleźli odpowiedzi na nurtujące ich pytania :)

Cel szkolenia - flow, logika i visual

Na tym szkoleniu nacisk położony jest na wszystkie najważniejsze obszary Komunikacji Wizualnej w UX (przestrzeń, spójność, gradacja, kolory etc.) oraz elementy interfejsów (przyciski, formularze etc.) które powodują, że odbiorca rozumie i porusza się w sposób intuicyjny. Projektując na szkoleniu, zawsze sprawdzamy logikę, treść i flow. Visual jest ostatnim krokiem po stronie nadawcy a pierwszym po stronie odbiorcy. I jest kluczowy, ale musi być oparty o dobre flow. Moim zadaniem jest nauczyć Cię tak, aby Twój końcowy odbiorca powiedział: „Tak, to jest łatwe w obsłudze”.

Jako odbiorcy komunikacji wizualnej zanim zrozumiemy najpierw widzimy. Celem szkolenia jest nauczenie jak projektować, żeby komunikaty wizualne wspierały a nie przeszkadzały w opracowanym wcześniej flow UX.

Program szkolenia

1. Estetyka i użyteczność – 2 główne role designu
2. Design w codziennym życiu – rola i odpowiedzialność
3. Psychologia i percepcja w Komunikacji Wizualnej 
4. Modele mentalne
5. Zasady użyteczności
6. Różnice między UX a UI
7. Programy do prototypowania
8. 
Proces projektowy i osadzenie w nim UI Designera

1. Budowanie gradacji w Komunikacji Wizualnej
2. Typografia – najważniejsze zasady w typografii cyfrowej
3. Kolor – jak wybierać i łączyć kolory w komunikatach wizualnych?
4. Spójność – czym jest i jak ją budować?
5. Przestrzeń i kompozycja – (white space, odległości, rytm etc.)
6. Zdjęcie z tekstem – zasady

1. Nawigacja i menu
2. Przyciski – anatomia, stany i zastosowanie w praktyce
3. Formularze – jak je budować poprawnie?
4. Selektory – logika i geneza
5. Ikony – właściwości i zasady
6. Tabele
7. Filtry i sortowanie
8. Alerty – kolory, kształty i zastosowanie
9. Wyszukiwanie główne i uzupełniające

1. Dobre i złe przykłady UI/UX
2. Design System
3. Desktop i mobile – różnice w projektowaniu
4. Modelowanie i prototypowanie
5. Dostępność – podstawy 
6. Ćwiczenia z wzorców projektowych
7. Przygotowanie makiet lub prototypów do badań użyteczności

1. Omówienie metod testowania
2. Jak prowadzić testy użyteczności na makietach, prototypach a jak na produkcji?
3. Pytania i odpowiedzi

Opinie uczestników

10-12 czerwca 2024

Platforma ZOOM
10-12 czerwca 2024 (godz. 9-16)
Cena: 1500 PLN

Potrzebujesz zamówienie do szkolenia?
Masz pytania?

Jestem dla Ciebie – napisz do mnie TUTAJ lub zadzwoń: 602 120 320.

Szukasz szkolenia dla swojego Zespołu?

Szkolenia prowadzę zdalnie lub we wspólnie wybranym miejscu na terenie całej Polski. Ilość uczestników na szkoleniu: od 4 do 15 osób. Napisz do mnie, porozmawiamy o szczegółach i ustalimy dowolny termin. Szkolenie może się odbyć w języku polskim lub angielskim.

SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ!

Referencje