Szkolenia

1. ESTETYKA I UŻYTECZNOŚĆ, ICH WPŁYW NA INTERAKCJĘ PRODUKTÓW CYFROWYCH

SZKOLENIE STACJONARNE DLA FIRM I STARTUPÓW WPROWADZAJĄCYCH NOWY PRODUKT NA RYNEK

Szkolenie odpowiada na pytania czym jest interakcja w kontekście estetyki i użyteczności, omawia granice przyswajalności treści w internecie w aspekcie realizacji celów biznesowych. Dla projektantów, którzy chcą poznać dobre praktyki projektowe oraz dla przedsiębiorców, którzy zlecają projekt i chcą zrozumieć zależności funkcjonalności, estetyki i ich wpływu na interakcję. Porozmawiamy o iteracyjnym podejściu projektowym, interakcji z odbiorcami oraz o tym, co jest wartościowe z punktu widzenia konsumenta.

Skontaktuj się ze mną i zamów szkolenie dla swojego Zespołu. Ustalimy ilość godzin i dokładny plan szkolenia. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o mnie, znajdziesz je TUTAJ.

design-uzytecznosc-estetyka


2. DESIGN THINKINGJAK TWORZYĆ KREATYWNE ROZWIĄZANIA?

SZKOLENIE DLA FIRM, STARTUPÓW I STUDENTÓW KIERUNKÓW PROJEKTOWYCH

Szkolenie kładzie nacisk na myślenie wielopoziomowe w kreowaniu rozwiązań i rozwiązywaniu problemów. Będziemy wchodzić w buty użytkowników i empatyzować z realnym odbiorcą projektowanego produktu. Generowanie pomysłów i swoboda działania stanowi tu ważną rolę, która będzie bazą do odpowiedzi na realne cele biznesowe i ograniczenia technologiczne. Warsztat jest praktyczny i odpowiada na potrzeby innowacyjnych rozwiązań i interakcji. Nie przywiązujemy się tutaj do szczegółów, a bardziej do idei i stawiania pytań, po co, dla kogo i jak?

Skontaktuj się ze mną i zamów szkolenie dla swojego Zespołu. Ustalimy ilość godzin i dokładny plan szkolenia. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o mnie, znajdziesz je TUTAJ.

szkolenie-design-thinking


3. UX COPY – JAK TWORZYC TREŚCI PRZYJAZNE UŻYTKOWNIKOM?

SZKOLENIE DLA FIRM, STARTUPÓW I STUDENTÓW KIERUNKÓW PROJEKTOWYCH

Szkolenie dotyczy projektowania treści w internecie w taki sposób, aby treści i produkt oraz jego idea były spójne, przyjazne i nawiązywały interakcje z użytkownikiem. Powiemy sobie czym są przyjazne treści i jak projektować je dla różnych grup Odbiorców wraz z odpowiednią narracją, żeby być konkurencyjnym i móc się wyróżnić. Szkolenie z elementami empatii i komunikacji NVC.

Skontaktuj się ze mną i zamów szkolenie dla swojego Zespołu. Ustalimy ilość godzin i dokładny plan szkolenia. Jeśli potrzebujesz więcej informacji o mnie, znajdziesz je TUTAJ.