CZEŚĆ, MIŁO CIĘ WIDZIEĆ!

START KURSU: MAJ 2019

Sprzedawaj doświadczenia.

Dla kogo jest kurs?

Kurs jest o tym, jak sprzedawać produkty, aby klienci kupowali od nas doświadczenia. Jest dla osób, które tworzą i sprzedają swoje produkty w internecie. Kurs jest dedykowany dla przedsiębiorców i grafików. Pokażemy krok po kroku, jak je tworzyć, żeby skutecznie sprzedawać w internecie.

Czego się nauczysz?

Nauczysz się tworzyć infografiki produktowe, od koncepcji aż po realizację. Zobaczysz, jak skutecznie sprzedają się doświadczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znaleźć unikalne wartości twojego produktu lub usługi i nauczysz się je wizualizować oraz właściwie umieszczać grafiki w internecie. 

Co omawiamy w kursie?

Podejście projektowe

Pokażemy, od czego zacząć wizualizację produktów/usług i jak projektować poprzez odejmowanie

Pomocne Narzędzia

Wypełnisz szablon, który pomoże Ci m.in. okreslić wartości produktu, który chcesz zwizualizować

Grafika i zasady projektowe

Pokażemy Ci sprawdzone metody projektowania komunikacji wizualnej.

Estetyka doświadczeń

Poznasz w jaki sposób budować infografiki i dawać Odbiorcy pozytywne doświadczenia

Badania Skuteczności

Poznasz wyniki badań eyetrackingowych, które potwierdzają skuteczność przekazów wizualnych

Zawartość kursu (rozwiń zakładki)

WPROWADZENIE

1. Magdalena Therkildsen i Anita Bednarczyk- o Autorkach;
2. Dlaczego robimy ten kurs?
3. Skąd się znamy i jakie mamy kompetencje?
4. Mapa kursu – jak poruszać się po kursie.

MODUŁ 1: Sprzedajemy produkty, kupujemy doświadczenia

LEKCJA 1: Czym jest infografika produktowa – definicja, rodzaje;
LEKCJA 2: Czym się różni infografika produktowa od zwykłej grafiki?
LEKCJA 3:
 W czym pomoże Ci infografika produktowa?
LEKCJA 4: Estetyka Doświadczeń™ – definicja i wartości;
LEKCJA 5: Estetyka w infografice produktowej.

MODUŁ 2: SKUTECZNOŚĆ DOBREJ INFOGRAFIKI

LEKCJA 1: Eyetracking jako badanie skuteczności infografiki produktowej;
LEKCJA 2:
Cechy skutecznej infografiki produktowej;
LEKCJA 3: Korzyści z zastosowania IP w e-commerce;
LEKCJA 4: Dobre i złe przykłady infografik sprzedażowych/przekazów wizualnych;
LEKCJA 5: Testy na skuteczność infografiki.

MODUŁ 3: ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE - KONCEPCJA

LEKCJA 1: Zacznij od Dlaczego – cel skutecznej infografiki;
LEKCJA 2: Grupa docelowa – persona i antypersona;
LEKCJA 3: Model Versus™, cechy i wartości produktu/usługi w oparciu o potrzeby odbiorcy;
LEKCJA 4: Style/Mood Board – styl życia odbiorcy;
LEKCJA 5: Jak dopasować rodzaj infografiki produktowej do swojego produktu/usługi?

MODUŁ 4: PROJEKTOWANIE INFOGRAFIKI - PRAKTYKA

LEKCJA 1: Etapy projektowania infografiki krok po kroku (zdjęcia, fonty, narzędzia);
LEKCJA 2: Zasady projektowania grafiki (kompozycja, kolor, fonty, proporcje, plany);
LEKCJA 3: Na czym polega projektowanie poprzez odejmowanie i jak to robić?
LEKCJA 4: Infografika kontekstowa (case study i analiza);
LEKCJA 5: Infografika funkcjonalna (case study i analiza);
LEKCJA 6: Infografika mieszana – kontekstowo-funkcjonalna (case study i analiza);
LEKCJA 7: PODSUMOWANIE

OPCJE DODATKOWE

10% zniżki na kolejny dowolny produkt w sklepie

Co otrzymasz z kursem?

8 Godzin nagrań video

l

PDF - checklisty

Wsparcie Grupy

h

Certyfikat

START KURSU: maj 2019

Przykładowe infografiki produktowe

Poniżej przykłady infografik produktowych: kontekstowej, funkcjonalnej i mieszanej. Wszystkie omawiamy w kursie, kiedy i którą z nich najlepiej zastosować i w jakiej kolejności.

Jakie są korzyści z zastosowania infografiki?

DLA PRZEDSIĘBIORCÓW:

– zwiększenie zysków, poprzez skuteczność, jaką oferują;
– obniżenie kosztów, poprzez uproszczenie procesu sprzedaży;
– wzrost zaufania u konsumentów, dzięki adekwatnym i skutecznym przekazom;
– oszczędność czasu.

DLA KONSUMENTÓW:

– zrozumienie przekazu;
– szybsza decyzyjność;
– zwiększenie zaufania do marki i poczucie zadbania;
– przybliżenie produktu poprzez pokazanie jego unikalnych wartości;
– skrócenie czasu poszukiwania produktu, adekwatnego do potrzeb;

Dlaczego z nami?

Jesteśmy związane z projektowaniem użytkowym od ponad 15 lat. Obie działamy w branży infografiki, design, komunikacji wizualnej i user experience. Chcemy, aby produkty, którymi się otaczamy były przemyślane i estetyczne oraz jak najwięcej osób mogło spróbować swoich sił w tworzeniu infografiki. Dołącz do naszej społeczności entuzjastów infografiki i estetyki doświadczeń. Na naszych grupach na fb dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem. Zapraszamy :)

Każdy kursant otrzymuje certyfikat ukończenia kursu, a Ci, którzy będą chcieli kontynuować warsztat graficzny, będą mogli budować swoje portfolio z naszym wsparciem i nawiązać z nami współpracę. 

 Anita Bednarczyk i Magdalena Therkildsen

 

Główne zalety kursu

1. Dostępność kursu

Kurs będzie dostępny od razu w całości (dostępny od maja 2019), i będziesz mógł przerabiać go w swoim tempie, kiedy chcesz.

4. Gwarancja

Jeśli kurs nie spełni Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z gwarancji i oddać kurs w ciągu 14 dni.

2. Grupa wsparcia

Jako kursant dołączysz do zamkniętej grupy na facebooku, gdzie masz nasze merytoryczne wsparcie oraz grupy.

5. Minimum 2 lata

Dostęp do kursu jest przez 2 lata! Jeśli po tym okresie będziesz chciał nadal skorzystać, napisz do nas.

3. Certyfikat

Każdy kursant otrzyma certyfikat ukończenia kursu, wydany przez Instytut Infografiki.

O Autorkach

Poznałyśmy się podczas realizacji kreatywnych mastermindów w grudniu 2017 roku. Każda z nas realizowała wtedy swoje projekty. Po kilku miesiącach uznałyśmy, że mamy na tyle wspólną wizję i cel, że połączyłyśmy siły i swoje cenne doświadczenia aby stworzyć niszowy produkt wspólnie. Jesteśmy związane z projektowaniem użytkowym od ponad 15 lat. Obie działamy w branży brand design, komunikacji wizualnej, infografiki i user experience. Naszą misją jest budowanie ekosystemu wzrostu i synergii potencjałów kreatywnych. Chcemy, aby produkty, którymi się otaczamy były przemyślane i estetyczne i jak najwiecej osób mogło spróbować swoich sił w tworzeniu infografik. 

Magdalena Therkildsen

Mentor estetyki, designer, trener

Wrażliwa na estetykę i detale. Zdecydowanie woli doceniać niż oceniać. Z wykształcenia projektantka komunikacji wizualnej, trener i UX designer. Przez ponad 10 lat projektowała opakowania w sektorze FMCG (Fast-Moving Consumer Goods). Obecnie współpracuje jako Researcher w branży UX oraz tworzy własne projekty cyfrowe dla projektantów i przedsiębiorców (kursy online, e-booki i kreatywne mastermindy).

Anita Bednarczyk

Mentor infografiki produktowej w Polsce

Stawia na synergię potencjałów kreatywnych i tworzenie ekosystemu wzrostu. Dzieli się wiedzą z zakresu projektowania skutecznych infografik produktowych, dziennikarskich i marketingowych. Założycielka Grupy Infografika Polska, w której tworzy przestrzeń wymiany doświadczeń i wzajemnego wsparcia.

Gwarancja satysfakcji

Dbając o Twój komfort i jasne zasady współpracy informujemy, że masz 14 dni na zwrot kursu od momentu jego otrzymania, jeśli kurs nie spełni Twoich oczekiwań. Cenimy dobre relacje i stawiamy na wartościową współpracę.

Inni o nas

Magda ma ogromne wyczucie estetyczne i głębokie pragnienie upiększania świata. I tego wizualnego i tego duchowego. Każdy aspekt uruchamia w niej zamysł i chęć odnalezienia lepszej, skuteczniejszej wersji. Daje dużo trafnych uwag zapalając lampki, umożliwiające spojrzeć na projekt lub problem z innej perspektywy. Podziwiam w niej zawzięcie w wykonywaniu projektów i celów, które jasno sobie wyznacza.

Jolanta Ambrożewicz

www.marketing-interakcyjny.pl

Anita umie motywować i mobilizować innych do działania. Jest bardzo pozytywną i uśmiechniętą osobą, bije od niej ciepło i chęć pomocy innym. Ciągłe udoskonalanie wszystkiego, w co się angażuje sprawia, że jest bardzo kompetentna w swoich działaniach. Ma ogromną wiedzę i jednocześnie skromność i pokorę w sobie. Rozmowa i obcowanie z nią zawsze sprawia mi ogromną przyjemność :)

Eunika Jedynak

Artemisja Scrapbooking & Handmade, www.eunikajedynak.pl

Poznając Magdę to było przypomnienie, że są ludzie, którym może zależeć na rozmowie i zgłębianiu interesujących tematów – w to już często wątpiłam. Bardzo żałuję, że tak mało miałam szansy z nią rozmawiać o tym jak widzi świat UX i świat doświadczeń, obrazów. Czuję duży niedosyt, mam nadzieję, że to się jeszcze uda nadrobić, bo mam wrażenie, że naprawdę dużo mnie ominęło z tego, co ma do zaoferowania światu i tym samym również mi :)

Ola Błaszczak

www.zagadki-ebiznesu.pl

Anitę cenię za merytoryczne przygotowanie na bardzo wysokim poziomie oraz sposób w jaki dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Perfekcyjne przygotowanie do podejmowanych zadań i ogromne zdolności analityczne a co za tym idzie świetne wnioski, podsumowania i działanie. Cenne jest dla mnie jej ogromne zaangażowanie. Ma też w sobie ogromną lekkość, delikatność co powoduje łatwość w nawiązaniu relacji bez barier od początku.

Dorota Mularczyk

Architekt Wnętrz, www.dorotamularczyk.pl