Audyt strony www

Strona www jest tylko jednym z punktów styku w całej podróży Twojego Klienta.

Zacznijmy od sprawdzenia twojej strony.

Przed i po

Poniższy przykład pokazuje zmiany wizualne, uproszczenie treści i wprowadzenie wyraźnego podziału produktu dla dwóch grup docelowych. Oprócz pracy nad architekturą informacji i usprawnieniu ścieżki użytkownika opracowano kluczowe stałe elementy strony (fonty, nagłówki, przyciski). 

Pytania i odpowiedzi

Audyt polega na przeanalizowaniu Twojej strony internetowej i wyszukaniu słabych punktów styku, które utrudniają albo uniemożliwiają Twojemu odbiorcy osiągnięcie celu. Audyt proponuje kierunek zmian i naprawczy plan działań. Skupiam się w nim na flow i całej ścieżce Klienta oraz estetycznych doświadczeniach. Główny nacisk kieruję na:

UŻYTECZNOŚĆ (UX, architektura informacji, funkcje);
KOMUNIKACJA WIZUALNA (estetyka, fonty, kompozycja, kolory etc.);
ESTETYKA DOŚWIADCZEŃ (kontekst, ux copy, intuicyjność, wrażenia);

DLA CIEBIE JEŚLI:

Jesteś małym Przedsiębiorcą, masz stronę internetową albo chcesz ją założyć;
Zastanawiasz się, czy Twoja strona jest optymalnie zaprojektowana;
Zastanawiasz się, czy Twoja strona jest intuicyjna i dobrze pokazuje to, co oferujesz;
Zastanawiasz się, czy architektura informacji jest dobrze zaprojektowana;
Ważna jest dla Ciebie estetyka i chcesz ją poprawić ale nie wiesz co i jak?
Szukasz kogoś, kto ma dobre oko do detali i ma dużą wrażliwość do szczegółów; 
Jesteś młodym projektantem UX lub/i Komunikacji Wizualnej i chcesz się czegoś dowiedzieć lub nauczyć;
Chcesz zwyczajnie porozmawiać o swojej stronie i swoich produktach

Dowiesz się które elementy są najsłabsze, jak je poprawić i dlaczego;
Podpowiem Ci, co poprawić i jak; (np. co uspójnić, co uprościć, co usunąć, co powiększyć, co oddalić, co dodać a co wywalić etc.);
Poprawisz czytelność, udrożnisz ścieżkę użytkownika (tzw. user journey);
Dowiesz się, czy twoje polecenia (CTA) są przyjazne użytkownikowi (UXcopy);
Powiem Ci, co jest dobre u Ciebie na stronie;
Pokażę Ci dobre przykłady stron www;
Powiem Ci, jakie narzędzia pomogą Ci śledzić ruch na stronie internetowej (Google Analitycs, Google Ads etc.)
Odpowiem na Twoje pytania.

Spotykamy się ONLINE na Zoom;
Dostaniesz ode mnie link, w który należy kliknąć w dniu i godzinie spotkania;
Potrzebny będzie dostęp do internetu i komputer. Będziemy się widzieć wzajemnie, dlatego upewnij się czy działa Ci kamerka;
Podczas rozmowy będziemy udostępniać ekran z Twoją stroną internetową, którą będziemy po kolei omawiać; 
Konsultacja ma charakter swobodny, możesz być w dresie i w wałkach na głowie. Ja będę na luzie, ale za to przygotowana i skupiona :)
Wybierz taką godzinę spotkania, żeby nikt Ci nie przeszkadzał. Zależy mi, żebyś dostał konkrety i żeby maksymalnie wykorzystać ten czas.

Do zobaczenia! :)

Jak wygląda diagnoza problemu?

Zakładamy kilka scenariuszy podróży po Twojej stronie. Wskazuję na problematyczne momenty, proponuję kierunek zmian i naprawczy plan działań. Dotyczy zarówno grafiki, treści, funkcji czy flow. Tak jak poniżej. 

Omawiane obszary i cena

Audyt UX

DLACZEGO TWOJA STRONA NIE ZARABIA?
280
220 zł
  • Użyteczność (UX, architektura informacji, funkcje)
  • Komunikacja wizualna (estetyka, fonty, kompozycja, kolory etc.)
  • Estetyka doświadczeń (kontekst, intuicyjność, UX copy, flow)
  • Konsultacja na Zoom z udostępnieniem ekranu 90 min.
  • Żniżka 20% na kolejną konsultację.
Popular

Inni o mnie

O Autorce
O Autorce

Magdalena Therkildsen - projektantka komunikacji wizualnej i UX z 20-letnim doświadczeniem. Coach, mentor i trener rozwoju kompetencji miękkich. Propagatorka autorskiego projektu Estetyka Doświadczeń. Tworzy materiały edukacyjne w zakresie projektowania produktów i usług dla początkujących projektantów i małych przedsiębiorców.

Masz pytania?

Jeśli masz wątpliwości, skorzystaj z 30-minutowej bezpłatnej konsultacji.
Jeśli masz pytania, zadaj je proszę w formularzu.